Իրանը փաստացի վերահսկողություն է հաստատում, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» նկատմամբ՝ գրում է Sepah Pasdaran-ի թելեգրամյան ալիքը։ «Այս երթուղին ոչ միայն ամրապնդում է Թեհրանի դիրքերը, այլև լուրջ խոչընդոտ է ստեղծում Սյունիքում հենարան ձեռք բերելու ՆԱՏՕ-ի կամ Իսրայելի ցանկացած փորձի համար. նախքան Հայաստան անցնելը, նրանք ստիպված կլինեն բախվել Իրանի հետ»,- գրում է ալիքը։               
 

Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել

Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել
02.02.2025 | 07:55

Երևանի քաղաքապետարան-ի տարատեսակ սպասարկուները նախկին Գազելների և ներկա «Ման» տեսակի ավտոբուսների նկարներն են տեղադրում: Գազելների վրա գրված է 100 դրամ, «Ման» տեսակի ավտոբուսների վրա` 150 դրամ: Սպասարկուները մեզ առաջարկում են համեմատել և եզրակացնել: Փորձենք:

Նախ` Երևանում «Ման» տեսակի ավտոբուսների քանակը չնչին է: Հիմնականում չինական «Ժոնգ Թոնգ» տեսակի միկրոավտոբուսներ են:

Բացի դրանից` ինչու՞ պետք է համեմատել ներկան նախկինի հետ: Տրամաբանորեն` պետք է ներկան ներկայի հետ համեմատել: Ըստ այդմ, սպասարկուներին առաջարկում եմ համեմատել Երևանի և Բաքվի տրանսպորտը` ավտոբուսները, մետրոն: Սպասարկուներին տեղեկացնեմ, որ համեմատությունը Երևանի օգտին չէ: Նախ` Բաքվում ցանկացած տրանսպորտով մեկանգամյա ուղևորափոխադրման արժեքն այսօրվա դրությամբ կազմում է 120 ՀՀ դրամին համարժեք գումար: Իսկ Բաքվի տրանսպորտի (ավտոբուսների, մետրոյի) տեսքն ինքներդ ըմբոշխնեք և համեմատեք: Որոշակի նկատառումներից ելնելով, Երևանի ավտոբուսների և մետրոյի նկարները չեմ տեղադրում:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Հ.Գ.

Եթե, այնուամենայնիվ, որոշել եք ձեզ նախկինների հետ համեմատել, ապա այսօրվա Երևանը համեմատեք 1913 թ. Երևանի հետ և հանրությանը ներկայացրեք, թե ինչ տիտանական աշխատանք եք կատարել:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 3477

Մեկնաբանություններ